Nepodceňujte význam pracovného oblečenia a potlač firemného loga

Nepodceňujte význam pracovného oblečenia a potlač firemného loga

Pracovné oblečenie, to v mnohých prípadoch nie je košeľa a kravata, ale skôr odev, overal, ktorý je prispôsobený ku konkrétnej pracovnej činnosti v danej firme. To ale rozhodne neznamená, že ani tento odev nemôže byť reprezentatívny!
Skôr naopak, aj v týchto radových prípadoch je nutné myslieť na praktický, no zároveň originálny dizajn. Na pracovné odevy, čo by prezentovali práve zamestnancov konkrétnej firmy, pre ktorú pracujú. O to viac, ak poskytujú služby ľuďom, sú na cestách, či v pravidelnom kontakte s tými najrôznejšími zákazníkmi.

Žena v pracovnom outfite

  • V neposlednom rade treba myslieť aj na komfort a bezpečnosť  pracovníkov a skrátka na faktory, aby sa im vďaka pracovnému oblečeniu a doplnkom pracovalo čo najlepšie.

Aby sme to zatiaľ zhrnuli, dnes sa nehľadí „len“ na bezpečnosť a praktickosť tohto oblečenia a doplnkov, ale takisto na ich estetiku a reprezentatívnosť.
A tu sa okrem iného dostávame k tomu, prečo sa v súčasnosti teší popularite možnosť nechať si zhotoviť potlač firemného loga na textil.
Áno, môžu dopomôcť k celkovému štýlu, ale ich význam je hlavne o tom, aby si vás zákazníci zapamätali. Aby bolo každému jasné, že tento servis alebo túto prácu spoľahlivo odviedli zamestnanci s konkrétnym logom na bunde, či na inom prvku, kde však bude dobre vidieť.

Elektrikár v modrej bunde

  • Farebné, pútavé logo ideálnej veľkosti.

Potlač loga spraví rozdiel medzi radovým overalom a tým, čo bude prezentovať konkrétnu značku a jej servis. Prakticky ak vedľa seba postavíte napríklad stavbárov, maliarov, technikov,… ich overal by ste si, výraznejšie nezapamätali. Čo si ale väčšina zákazníkov zapamätá, to je originálne a dobre viditeľné logo. Názov brandu, ktorý sa môže v atraktívnom prevedení nachádzať na konkrétnej časti textilu, ale napríklad aj na prilbe.

  • A na záver, hoci v neposlednom rade, takýto „detail“ v podobe potlače pôsobí na zákazníka vierohodnejšie.

Comments are closed.